۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۰۴

فرماندار اهر خبرداد؛

پیگیری احداث فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر از وزارت نیرو

پیگیری احداث فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر از وزارت نیرو

اهر- فرماندار اهر با بیان اینکه احداث فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر از وزارت نیرو پیگیری می‌شود، گفت: بوی نامطبوع در کنار سایر مشکلات، به مردم فشار مضاعف وارد می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل غنی‌زاده عصر سه شنبه در جلسه پدافند زیستی با محوریت بوی نامطبوع در شهر اهر با اشاره به این‌که برخی اقدامات دستگاه‌های ذی‌ربط موجب شده بود تا بوی نامطبوع قطع شود، افزود: از ۲۰ روز گذشته مجدداً بوی نامطبوع در شهر اهر استشمام می‌شود و این موضوع را اداره محیط زیست تأیید کرده است.

ابوالفضل غنی‌زاده خطاب به مدیران شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: بوی نامطبوع و عدم حل آن موجب نارضایتی شهروندان می‌شود، یک‌باره اعلام کنید که نمی‌توانید یا ایراد کار را بگویید؛ از طرفی فاضلاب به محلی که نباید تخلیه می‌شود قصد متهم نکردن نداریم، ولی چاره‌ی این است تا با ضرورت فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر احداث شود.

وی ادامه داد: شب‌ها تحمل بوی نامطبوع از سوی شهروندان اهری بسیار سخت است. از این‌رو دادستان عمومی و انقلاب اهر پرونده‌ای در خصوص بوی نامطبوع تشکیل داده، تا مقصر مشخص شود با این‌حال انتظار داریم شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی و دستگاه‌های ذی‌ربط با جدیت موضوع را پیگیری و حل کنند.

فرماندار اهر بابیان این‌که معضل بوی نامطبوع همراه با مشکلات اقتصادی و بیکاری به مردم فشار مضاعف وارد می‌کند، گفت: مشکلات اقتصادی و بیکاری بیش از ۵۳۰۰ نفر از جوانان به حد کافی به مردم فشار می‌آورد، معضل بوی نامطبوع هم شبانه و در برخی مناطق روزها آرامش و آسایش مردم را سلب می‌کند.

غنی‌زاده تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی طی نامه‌ای به وزارت نیرو، تأمین اعتبار فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر را پی‌گیری می‌کند. اما بایستی اقدامات جدی برای گنجاندن اعتبار تصفیه‌خانه فاضلاب اهر در لایحه بودجه انجام شود.

کد خبر 5627794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha